Czujemy dumę i przyjemność realizując kolejny etap zmian wokół naszej firmy. Jest nam niezmiernie miło, że możemy dzielić się z naszymi Klientami i Kontrahentami tym, co dla nas najważniejsze. Chcielibyśmy dzisiaj zaprezentować nasze nowe logo.
Głównym celem odświeżenia wizerunku była chęć zaprezentowania Art Ceramiki jako firmy nowoczesnej i dynamicznej.
Nowy znak naszej firmy to indywidualnie skrojony logotyp, którego konstrukcja opiera się na geometrycznych kształtach liter oraz dwóch kolorach podstawowych. Logotyp składa się z nazwy firmy oraz znaku większości, który wskazuje, że Art Ceramika to więcej niż sprzedaż produktów. Symbol ten kojarzony może być również z dachem domu (wyposażenie wnętrz). Przemyślane, geometrycznie wykreślone litery odnoszą się do rysunku architektonicznego i pewnej, stabilnej konstrukcji, która ma stanowić o mocnej, ugruntowanej pozycji firmy na rynku płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek. Kolorystyka znaku nawiązuje do poprzedniej identyfikacji, która towarzyszyła nam przez ponad 25 lat!
Liczymy, że nowe logo oraz wdrażany system identyfikacji wizualnej przypadną do gustu naszym Klientom.